Responsive Advertisement

İngilizce Sayılar Oyunu

Öğrendiğiniz sayıları pekiştirmek ve test etmek için bu çok eğlenceli Korsanlarla İngilizce Sayılar oyununu sizler için paylaşıyorum. Fazla uzatmadan oyunun nasıl oynanacağından bahsedelim; İlk olarak START (Başlat) düğmesine tıklayarak oyunu açıyoruz. Ekranın sol üst köşesindeki kırmızı renkli zara tıklayarak zarı döndürüyoruz. Çıkan sayı kadar gemimiz 1 numaralı adadan başlayarak ilerliyor. Geminin duracağı her adada karşımıza bir sayı sorusu çıkacak.  Örneğin; What number is this? (Bu numara nedir?) Bu sorunun karşısında bir sayı verecek örneğin 100. Altında da seçenekler olacak. Doğru seçeneği işaretleyin ve ardından SUBMIT(Gönder) düğmesine tıklayın. Yanlış cevap verdiğiniz takdirde gemi başa dönecek. Doğru cevap verdiğinizde geminiz olduğu yerde kalacak. Ayrıca kimi özel konumlar mevcut. Yani geminiz o noktaya gelince bazı olaylar sizi bekliyor olacak. Bunlar; 5. Adada Go Back 2 Places (2 adım geri git), 9. Adada Go forward 2 places. (2 adım ileri git.) 12. Adada Start Again (Tekrar başla) 15. Adada Go Back 2 Places (2 adım geri git) 19. Adada Start Again (Tekrar başla) 24. Adada Go forward 2 places. (2 adım ileri git.) 30. Adada Start Again (Tekrar başla) 32. Adada Go Back 2 Places (2 adım geri git) Eğer geminiz attığınız zar sonucunda bunların üzerinde konumlanıyorsa, verilen talimatları uygulayacak. 2 adım ileri git diyosa 2 adım geri, ileri diyorsa ileri , baştan başla diyosa en baştan başlayacaktır. Hadi iyi eğlenceler arkadaşlar:)  

Yorum Gönder

0 Yorumlar